19 April

Här sitter jag då. i min ensamhet. Håkan hjälper sina föräldrar att köra ris. dom har fällt ett träd i trädgården. Jag ska jobba snart så jag spar krafterna till det.

Har väl inte hänt något direkt i dag. Har bara ugglat vid datorn. I går fick jag städat klart i alla fall så nu ser det fint ut här. gjorde en stor skål med popcorn och kollade på talang. Dom har med mycket skit i år tycker jag. Sen kan dom väl byta ut den där sofia eller? Hur korkad får man bli när man trycker fel två gånger. Hon kan ju inget.

nä nu ska jag äta. sen jobb 15.45-21.30

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du har en mysig lördag :)

2008-04-19 @ 15:47:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: malin

hehe det var lika gott som det ser ut! jag ska ha samma i sånna fall ;) gör gött med äpplemos kanel och annat i mitt wienerbröd =9

2008-04-19 @ 16:16:19
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0