4 April

Jaha ja..då var man utsövd. Sitter lite här innan jag åker och jobbar. jobbar 15.30-21.30 och sen 23.00-06.00 gjorde det i tisdags också och det gick hur bra som helst så. som en delad tur fast kväll och natt.
i går jobbade jag kvällen ju och sen gick jag hem till svärföräldrarna och duschade och så såg vi på sverige kampar och spårlöst och åt glass och maränger. mums mums.

Nu ringde resursen precis och jag fick massa fler tider. gött gött. nästa vecka blir rätt saftig men vad då man får ju passa på medans det finns jobb liksom.

Nu ska jag äta frukost! får se vad jag hittar.

baj baj

Kommentarer
Postat av: malin

ja det var FÄRSKA champinjoner..stor skillnad! =) det är burk chambinjoner jag inte kan äta vet du väl =) den pizzan var jävligt god i alla fall den får du testa =) du får komma hem till mej nån dag i framtiden när du är ledig..så kan vi käka den =)

2008-04-05 @ 14:07:13
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0