Jobbat färdigt för i dag

Sitter här i sängen med min kära dator. Jobbet gick bra faktiskt. Blir jobb i morn med 16.30-21.00, springturen som den kallas. Följde med hem till svärföräldrarna och fikade innan jobbet. För Håkan och Hanna hade dumpat av ett lass med ris utanför då så då åkte jag med tillbaka. Håkan sa att dom bara skulle ta ner ett träd men när jag kom dit låg det tre träd nere och en buske var också borta. Stig hade gått bananas med motorsågen. men fint blir det.

Nu ska jag kika runt lite...


Kommentarer
Postat av: malin

haha nä det är inte en sån torsdag.. det är nog två skottår kvar eftersom vi kom på det 00..eller var det kanske tidigare..=P men vi ses på torsdag vilket som =)

2008-04-20 @ 11:47:27
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: a

haha jag o sofia har gått in för o göra ett videoinlägg nu :P haha ^^

2008-04-20 @ 12:19:31
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0