Sitter i sängen

I dag har det körts ris här ute. men jag hjälpte såklart inte till för jag är rädd att få ont i ishias (hur det nu stavas) igen sen så vill man ju inte vara utsliten redan innan man går till jobbet. åt i alla fall megagod mat hos svärföräldrarna innan jag började. Korvstroganoff med ris och äpplepaj med vaniljsås till efterrätt.

På jobbet fikade jag en delicato negerboll den stod på ett fat med en lapp där det stod ÄT MIG! så det gjorde jag höhö.

En udda sak som hände när jag gick till jobbet var att det kom en bil framför mig och körde på gatan som jag gick mot. Den saktade in och tre idioter som tydligen hade käkat glosylta stirrade som fån. Jag undrade så smått vad fan dom blega på och vände mej om och såg en tom gata. sen höjdes musiken och dom gasade och var "tuffa" så det var väl antagligen mej dom blega på eller?kanske bara jag som tror det. Jag har fått lära mej att det är fult att blega så jag kunde ju inte glo tillbaka så jag såg inte vilka det var. Hade full sjå med att hålla mej för skratt. Kanske var några jag kände vad vet jag.

Nä nu ska jag blega runt lite här tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0