Syskonkärlek

Det är så skojsigt att syster yster har fått sommarjobb i hemtjänsten. Då kommer vi ses lite oftare. Hoppas vi jobbar många kvällar ihop för då ses vi på fikat höhö. Sen kan du ju svänga förbi mej efter du har slutat eller liknande. Bra bra. då säger vi så. Vi ses ju inte lika ofta längre. Kanske för att jag jobbar som en toksmurf. Både personal och diverse tanter är nyfikna på min kopia höhö.

Här kommer lite snygga och mindra snygga bilder på mej och syster.
image238
image239
image240
image241
image242


Kommentarer
Postat av: malin

hehe ja det hoppas jag med att vi gör! =) ja vi har verkligen det bästa jobbet man kan ha =)

jag gillar våra "fina" grimaser på den bilden från sandras fest höhöhö snyggare kan man ju liksom inte bli =P

och den sista bilden "hej då jonny!" haha =)

2008-04-17 @ 15:15:03
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: a

fina kort :P

2008-04-17 @ 15:25:08
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0