18 Augusti

Tjo! Hemma en stund. Jobbat 7-10 och gulliga svärmor skjutsade hem mej.
Ska tillbaka till jobbet 16-21.30 men i morn då är jag ledig! Då drar jag och syrran och förhoppningsvis August till Göteborg. ska införskaffa diverse "nödvändigheter" höhö. Ska bli kul att bara va med mina favoriter en hel dag.

Just det Håkan kråkan blekte håret på mig i går. Blev lite halvbra första gången och när jag kom ut från duschen och tittade i spegeln var jag grön i huvet. Jävla brunn! Så det blev ilfart till svärföräldrarna där proceduren fick göras om. Nu är det så fint så. Känner mig 1000 gånger läckrare. Kommer ju inte sticka näsan in i våran dusch igen i alla fall innan våra snåla hyresvärdar gör något åt saken. Om jag inte får för mig att jag vill förvandlas till Hulken på två röda.

Nu ska jag snoka bloggar

Kommentarer
Postat av: sandra

Hade också velat följa med dit =( Men men msåte bli frisk någon gång också..

2008-08-18 @ 15:59:30
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0