Haha

glömde ju skriva i går hur smart jag är. Mina nycklar har varit borta ett tag och jag har inte riktigt brytt mej om att leta så noga för jag trodde jag hade dom i skåpet på jobbet. Men icke sa nicke. Det resulterade i ett hysteriskt letande överallt i huset, väskor, byxor mm. Slog nästan knut på hjärnan för att komma på när jag hade dom sist. Med gråten i halsen förklarar jag för Håkan att min nycklar är som bortblåsta. Han öppnar då nyckelskåpet och tar fram en nyckelknippa och frågar. "vad är det här för nycklar då?" 
Såklart var det mina. Snacka om att ha IQ fjärt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

du är underbar... det skulle lika gärna kunnat vara jag=)

2008-08-15 @ 13:19:52
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0