Hema igen...

Då har man jobbat klart för den här veckan då, skönt. I dag har det varit en jobbig dag. Min lilla favorittant hänger på en skör tråd. har suttit inne hos henne mycket i dag. Jag var den som tog emot henne när hon kom förra året och vi har haft väldigt bra kontakt jag fick ofta höra att jag var hennes lilla tös. Det blir ju så att man knyter speciella band till vissa. så i dag har jag varit lite ledsen.

men men sånt är livet.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. är varm som en grillad gris så jag håller mig inne i skuggan.
En toblerone kanske

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sötnos då...



Du får gärna hämta dina grejer nån dag ( eller malin) för vi kanske ska åka till varberg några dagar nästa vecka.. och jag vill inte att du ska stå utan ditt beauty kit... Puss på dig!

2008-08-01 @ 18:04:37
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0