Parkerat arslet...

...i soffan. Gick bra på jobbet i dag faktiskt fast vi var "bara" vikarier. Mindre skoj var det på fikat när en gubbe från hemmtjänsten kom med världens största spindel i en glasburk. Han hade hittat den i källaren (där kommer jag aldrig mer sätta min fot) Den såg ut att komma från en annan planet så äcklig var den. Jag skrek som en gris när den började sprattla på benen och flög till andra sidan ballkongen och vägrade titta åt spindelns håll. Jag blev rejält mobbad av nästan alla i hemtjänsten. Men senare på kvällen kom en av dom upp och bad om ursäkt och sa att dom trodde inte att jag var rädd på riktigt. Det var snällt gjort.

jahapp då är man ledig imorn igen. gött gött.

Kommentarer
Postat av: malin

mmm dom är ju fräscha dom där spndlarna! jag såg en mosad i ett hörn..så inte att det var en spindel först och gick jättenära den var ju så stor så jag trodde det var ett löv eller något..sen fick jag syn på benen och fan jag höll på att skita ner mej! =P

2008-08-15 @ 11:59:07
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0