Slut för i dag

Tack för i dag. Gick bra på jobbet i kväll förutom att jag fick veta en sak som gjorde mig rejält ledsen. Inget jag skriver om här. Men upp med hakan kristin så blir det bra igen.

Party i morn då. skoj skoj. Min favoritnattis skulle jobba i natt och jag han prata lite med henne innan jag gick hem och jag pratade såkllart om festen i morn och hon vet hur mycket jag tycker om att sminka mig och göra mig iordning innan så hon ville veta vad jag skulle ha på mig och hur jag skulle sminka mig. Hon gillar också sånt fast hon är över 60. jag diggar henne.

hepp hepp nu ska jag snart snarka. men först lite bloggläsning såklart höhö

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det blir ju det, vi ska väl få ihop en inflynningsfest snart. Jo det går bra, vi ska sätta in pelletspanna nu och byta fönster och måla vårt sovrum och det är väl det vi kommer fixa nu, resten får bli lite senare. Annars så är läget lugnt lite förkylning men det går väl dom flesta med nu så....Hur är allt med er? Hur går det med ert husköp, hade inte ni ett på g?

2008-08-23 @ 09:04:44
Postat av: malin

va vad är du ledsen för? kom till mammaaaa! =)

2008-08-23 @ 10:03:04
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0