16 December. Födelsedagen

nä nu jävlar måste jag börja blogga igen. Har iofs varit gött med en liten paus men nu får det vara nog.
Tack för gratulationerna och de fina orden om att ni saknar mig. löve you all!
I dag har det varit en fin dag på många sätt. Älsklingen var ju först med att gratulera och överlämnade detta:

En plättlagg, riskudde, delicato dammsugare och en miniliten julmust.


Av svärföräldrarna fick jag detta:

Två stora koppar med fat, en "adventsljustake", två skålar och ett rosa halsband


detta fick jag också

tre presentkort på lagerhaus,ryktet spred sig visst, ett från syrran, ett från mamma och ett från Henke, Kristin och Hanna.perfekt. lite dollars av pappa så jag kan shoppa i USA. Ögonskuggorna fick jag av mamma när hon var här nere men jag har inte öppnat paketet fören i dag. Å så duktig jag är hehe. Födelsedagspresent från brorsan får jag på julafton.


Har precis kört ut mina gäster. det var pappa, brorsan och svärföräldrarna som kalasade lite och jag mitt dumma spån hade gjort två marängtårtor. Det är en hel tårta kvar. Men dom blir nog glada på håkans jobb i morn när dom får den höhö. Jag har redan bjutt mina jobbarkompisar på kladdkaka i dag när jag jobbade. Den blev ovanligt lyckad faktiskt. gorde på oboy i stället eftersom jag inte är så förtjust i kakao. Men jesus vad långt det här inlägget blev då. stäng av liksom. skriver kanske mer senare.

hej hopp

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Grattis på födelsedagen. Hoppas du haft en bra dag.

2008-12-16 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0