22 December

Hektisk natt. avslutades ju på ett förträffligt sätt när jag skulle rapportera till hemtjänsten på morgonen. Suggan nummer ett var lika trevlig som vanligt. Någon måste ju ha tappat henne hårt i golvet när hon var liten, och med tanke på hur mycket hon väger är ju inte det helt otroligt. Jag orkar inte riktigt med hennes kommentarer kl 7 på morgonen. (ingen annan tid på dygnet heller för den delen) Ja ni som vet vem jag pratar om förstår nog vad jag menar. tur att vi inte har någon sådan personal på Tornumsgården. jesus.

Nu till trevligare saker. Huset ser ut som ett bombnedslag. disk och bröte överallt. jippi. Kristin kommer ha häcken full.

frukost först kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0