28 December

Godmorgon.
Nu är jag vaken,egentligen var jag foprtfarande trött men jag tvingade mej upp så nu sitter jag och klämmer framför datorn. Det har varit en minst sagt hektisk jul. Jag kan dra en liten snabbrepris så ni fattar exakt hur trött jag är och att jag faktiskt har rätt att gnälla höhö.
Julafton började med jobb 07.30-11.00 efter det hem och göra sig iordning, vidare till syster och firande av jul med syskonen och mamma plus Per. Stannade väl till 17.30 ungefär och efter det stressade vi till Håkans föräldrar där det blev julklappsutdelning, direkt vidare därifrån kl 21 för att jobba till 07.15 (snark) juldagen sov jag fram till 16.00 ungefär. Sedan stressade vi iväg till Håkans förädrar deär vi fikade med diverse släktingar. jag tog också en dusch. Efter det hem för att göra sig iordning för att åka på förelsedagsfest och senare röja på stadt. Annandagen vaknade man i ottan av två galna inneboende som skypade med någon i Kina. Piffade till mig lite och vi drog till pappa kl 13. och åt julmat mm. sedan for vi vidare till den där stugan utan el och vatten för att dea ut julklappar med halva håkans släkt på sin mors sida. jag satt redan och somnade i bilen på vägen dit. väl där rimmade vi på paketen och jag fick ett jättefint smyckesträ att hänga alla mina halsband i. VI fikade såklart en massa och lyssnade på Mikael när han läste karl-Bertil Jonssons jul. mysigt värre. Sedan tackade vi för oss vi 19 tiden och begav oss hemmåt. Jag kom i säng vid 21.00 och sovsom en stoch fram til att klockan ringde och väckte mej för jobb kl 06.15. sjävkart gjorde jag delad tur i går. I dag fick jag ju äntigen lite sovmorgon men jag hade behövt mer. I dag jobbar jag 15.45-21.30

Så nu vet ni vad jag har pyssat med.(om det nu var någon som orkade läsa hela redogörelsen höhö)
Nu ska jag äta frukost och sedan ska jag nog lägga ut lite bilder här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0