29 December

Jag är uppe. Har precis ätit rostad dubbelmacka med sylta och sköljt ner det med vaniljthé.
Sov till 13.30 i dag. kan ju ha hatt gör med att jag inte kom i säng fören 02 tiden. snark. Men nu är jag pigg som en mört och kommer säkert klara av natten galant.
FInt väder är det ute också precis som i går. rimmfrost överallt så det ser ut som snö. jättetjocka lager. Det enda som var dåigt med det var att bilen var helt igenisad när jag skulle till jobbet i går. Både jag och Håkan skrapade som idioter men det vägrade släppa. glad man blir då när man har en tid att passa.
Funderar på att gå ut och fota lite senare. Saknar min kamera, men det får väl duga med malin och jonnys den här gången då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0