4 December

God morgon!
Jag sov inte så mycket längre i dag. fast jäkligt trött var jag. fick tvinga mig upp.
Jaha. jobbar kväll i dag med. sista kvällen denna veckan. jag gillar visserligen att jobba kväll men nu har det blivit lite väl många dar på raken.
I morn jobbar jag 7-13 och efter det ska jag till moster neta och klippa hennes lugg, sedan ska jag och malin åka och simma när hon slutar kl 16. men innan det måste jag handla lite grejor. tänkte baka lussekatter på onsdag och överraska Håkan med. glögg och lussekatter och myspys framför bonde söker fru. blir bra.

nepp nu ska jag försöka få i mig lite frukost. har bara ätit en lucka i chokladkalendern än så länge och det är ju inte tillräckligt höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0