9 December

God morgon god morgon!
Då var jag uppstigen då. Natten gick ganska bra. blev lite hektiskt där ett tag men då gick ju bara tiden fortare så.
I dag har all ordinarie personal möte hela dagen så det är "bara" vikarier hela dagen. får se hur det går. men det funkar säkert fint som vanligt. i kväll börjar jag ju en halvtimme tidigare för jag ska ge lite insulin först.

Ska nog ringa min lilla kråka nu också. Han var helt förstörd i natt. Han ringde vid 03.30 ungefär och var ynklig för han hade pajjat min dator. Såklart hade den poppat upp något felmeddelande och självklart var Håkan framme och pillade. efter att han var färdig gick det inte att gå ut på internet. han fick typ panik och envis jävel som han är så skulle han ju fixa skiten. han satt alltså uppe hela natten och vägrade ge sig. datorn gav sig inte heller så nu sitter jag vid håkans dator höhö. han trodde jag skulle strypa honom om han inte hade fixat min dator. Han sa på morgonen när han hämtade mig att han hade haft en sådan klump i magen och var nära på att åka till mitt jobb mitt i natten bara för att få en kram. han är ju för söt. hoppas han fixar min lilla rosa dumburk bara så är han ännu sötare höhö

nu ska jag äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0