Här händer inte mycket

Har satt igång en tvätt med två par jeans som jag vill krympa. en omgång i 90 grader borde väl göra susen.eller?
så störande när dom sitter slappt. tajt som fan ska det va.
Jag är ett sånt pucko. har ju börjat följa en sserie som gick på 4:an i tre delar. Måndag, tisdag, onsdag såklart missade jag sista avsnittet i går. Min hjärna var bara inställd på bonde söker fru. attans bananer. får söka på youtube och se om jag hittar något. Måste ju se hur det slutar liksom.

Har plockat och grejat lite. Har upptäckt att jag är i stort behov av en större garderob och fler galjar. Nytt hus nu tack!
problemen hopar sej eller vad säger ni?höhö.
nu ska jag röra lite på fläsket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0