Mitt 2008 del 2

juli - Augusti

Hände en del de här månaderna.

Vi var såkart På Måndaxklubben några gånger. Så här kunde det se ut.




Min sedvanliga pose användes flitigt 2008...




tredje gången gillt komvi upp i luften med ballong


Vi flög över vårat lilla röda hus som gömmer sig bland träden


Håkan och jag levde farligt på Liseberg(bara några dagar efter rainbow krachade)
Vi åkte pariserhjulet...

Och vann en stor toblerone


I August fyllde Anna 25 och hade fest med utgång.




kort därpå var det fest i Skövde hos den här damen

Samma mamma? Nä inte ens samma brylling men lika snygga ändå höhö


Mycket fest blev det. Sista helgen i augusti hade jag och Kråkan hemmafest. Då hade vi så här roligt.



Sisådär ja. Få se när jag orkar lägga upp del nr 3.

Kommentarer
Postat av: marie

hmm..varenda gång du lägger in nån bild runt ert hus så ältar jag vart ni kan bo..

jag kommer ju från kvänum så jag känner till det rätt bra. Min mammas gård är på vägen mellan kvänum o jung. mittemot öttumsvägen :)

kram

2008-12-30 @ 20:13:27
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0