Mitt 2008 del1

Januari - Juni

Det nya året firades in hos syster och Jonny i Lidköping. Det såg ut ungefär så här.
Jag och syrran fulade oss på varenda bild

Älgen var där...

Ett tag därefter hade vi en oförglömmlig kväll på Corners (av alla ställen)

Mer fest. Närmare bestämt i Skara med utgång till Olins på shemat
Så här söta var jag och Håkan


I mars döptes lilla Hugo


En månad senare var det fest igen. Som slutade lite snöpligt för mig men det var kul så länge det varade höhö



I maj var det inflyttningsfest I järpås. Där tog vi miljoner roliga bilder. Här är några.(mer eller mindre roliga)




I Juni blev det varmt och vi åkte ut med Larssons i dera båt och grillade.härigt!



Sedan blev det midsommar. Bästa midsommar på länge. Brännboll och party hela natta.

Älgen fick vara med på ett hörn här också...


Slutet av Juni åkte jag och brorsan upp till Ö-vik och hälsade på mammi.




Däremellan har det mest bara varit en massa jobb verkar det som. (om man får tro min almanacka)
Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0