På hemmaplan

japp då var vi i våran stuga i gen. fy helvete va mycket folk det var ute och knödde. Måste alla köpa julklappar i sista minuten eller. Nu är man ganska så trött på folk kan man ju säga. Fick tag i mina klappar till slut så det känns bra. Det sista gick vi på IKEA och myste. SÅ kul att gå där och planera, fast vi bråkade rätt rejält om ett sofföverdrag som jag väldigt gärna ville ha. Så jag sket i att håkan var tråkig och tyckte det var för skrikigt och gick för att hämta ett längst in på lagret. såklart var dom slut. Håkan kunde inte dölja ett belåtet leende. Han hade tur denna gången men inte nästa höhö.

Nu ska jag sminka till trynet lite och åka iväg till jung på en sista minuten inbjudning till kära johan och rakel. Sitter och sippar på en cider. tänkte vara lite wilde and crazy och testa lite nya och tog ju såklart glatt en med lime och laktrissmak. smakar ungegfär som det låter tyvär men man måste ju prova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0