12 Februari

Äntligen hemma....jobbade ju i natt sen gick jag hem till svärföräldrarna och sov som en stock till 14.30 sen började jag jobba igen 16.00-21.00 sen kom älsklingen och hämtade mej och gissa vad som väntade på mig hemma? Min rosa dator. Skulle inte kommit förren 10/3 egentligen så himla skoj så nu sitter jag och knappar på den.

mitt lilla äldreboende var på nyheterna i dag tv 4 skaraborg alltså. så himla fint reportage om frivilligarbetarna och väntjänsten. Alla satt bänkade framför tv:n kl 18.45. jättekul. Jag fick prata med dom också för dom ringde när jag började mitt pass och jag blev helt paff när dom sa att dom ringde från tv4 haha.

nu ska jag läsa bloggar. hoppas ni har uppdaterat ordentligt så jag har mycket att läsa höhöhööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0