20 Februari

Jaha då har man vart och visat brösten för farbror doktorn nu då...
höhö nä men bh-n i alla fall. Har en leverfläck som jag ville ha synad under lupp. Ser ju inte allt för vackert ut i uppstorat format om man säger så.

Sen skämde jag ju såklart ut mej genom att försöka komma in i en stängd affär..kunde inte riktigt förstå varför skutdörrarna inte ville öppnas och varför det stod folk utanför och blegade på mej som om jag var en amöba på två ben. IQ- nada...

Nu sitter jag hos syster yster. Sen blir det jobb i kväll...igen...skulle egentligen vart ledig hela dan men va fan. Blir nog ingn störtflod med inlägg i dag direkt.

LOST i kväll för fan!!!

Kommentarer
Postat av: aalexandra

jobbar du natt den 29onde ? :P

2008-02-20 @ 13:32:19
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Sara

Tack! ja det är pisstråkigt att vara sjuk. Hoppas det går bra med födelsemärket. Kram ^^

2008-02-20 @ 14:35:15
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0