3 Februari är det faktiskt nu

Har kommit hem från drill-reunionen (heter det så?) Var väl sådär. Väldigt kul att träffa drillisarna igen men musikkåren är ju torrare än fnöske. Förutom förre tamburmajoren som häll ett oerhört välformulerat och genomtänkt tal....inte Börjar man själva talet med att kläcka ur sig följande mening så förstår ni själva vilken nivå det låg på. "Jag har egentligen inget att säga det är bara käften som går" och den hann gå ett bra tag innan någon lirkade micken ur hans hand haha.

Här kommer lite muppiga bilder som visar exakt hur kul vi hade det.

image90

Barnkalas?
image91image92

Erika och jag försöker få till en fyllebild..men jag ser mest idiotisk ut
image93

Kommentarer
Postat av: Erika

Du var snabb att blogga du :D Gör det imorrn när jag är hemma igen. Kul att ses förresten! Jag kanske kan adda dig på msn så kan du skicka de där två bilderna?

2008-02-03 @ 00:45:05
URL: http://erikasbloggomalltutommode.blogg.se
Postat av: malin

hähä jag och mitt gnägg! som sagt har du msn så slipper jag vänta på mitt usb..vet ju att det blev fler bilder än dom där =P

2008-02-03 @ 10:58:35
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Josefine

första bildfen.. vad heter hon som sitter brevid malin ??

2008-02-03 @ 17:37:43
Postat av: Kristin

Josefine: Oj mitt minne är lika kort som sladden till brödrosten...Sandra måste det vara. Jag är skitdålig på att hålla namn i huvudet

2008-02-03 @ 23:30:06
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0