Oj oj oj

Nu har jag jobbat och stått i. Fick ett sms från H&M att mitt paket hade kommit och jag ringde till Håkan och tvingade honom med diverse hot att han skulle gå och hämta det på shalins efter han slutade jobbet eftersom jag inte slutade förren 21.30. Gick och tänkte på det där jävla paketet hela kvällen och när Håkan kom och hämtade mej var ju det första jag frågade om han fått ut paketet. Nä det hade inte var det trökiga svaret. Fan va sur jag blev varför får man sms då om att det finns och hämta. Drog upp min mobil för att granska meddelandet och då visade det sig att det var i Vinninga jag skulle hämta paketet...ooops höhö klanten nummer 1 det är jag det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0