Väntar på älsklingen

Gör jag nu...vi ska först till systemet och sen ska vi ut och äta någon stans.
Har haft en rolig dag i dag. Vart med syrran på stan och härjat och jag har köpt massa najsiga saker till mig själv höhö. Bilder kanske kommer Jag har även köpt en födelsedagspresent till Hakan hehe.
Sen köpte jag med varsin semla till mej och syrran som vi har tryckt i oss nu. så jävla gött.

Har fått extra timmar i morn. Ska följa med en boende till sjukhuset. gött gött. sen jobbar jag 16-21.00 och sen så ska jag ut med kvänumsbrudarna. Vi ska til Skövde. Ska bli jävla sköj!kommer väl vara stressad efter jobbet med att hinna göra mej iordnning men jag har kommit på redan nu hur jag ska sminka mej så det underlättar ju.

jaja

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem tillbringar du alla hjärtans dag med? Svara i min blogg!

2008-02-14 @ 16:43:37
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Sara

Ohja! Väldigt gott, men andedräkten är inte för god efteråt... Vad du äter godsaker idag då! Blir ju jättesugen jag med!

2008-02-14 @ 19:16:20
URL: http://saraleverin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0