10 Januari

Okeeeej.
Jobbade hela dan i går. på min 3 timmars rast gick jag med svärmor och fikade hos min moster. svärmor är väldigt nyfiken på huset vi eventuellt/antagligen/förmodligen kommer köpa. Vi hade skitkul. Verkar bo nån jävla idiotkärring på den gatan som snackar skit om allt och alla och kallas för dagen eko. Jag bara längtar att få flytta dit så jag kan trycka ner henne. Hon förtjänar det. Hon har redan blivit "förvarnad" om sina nya grannar...hon verkar inte vara så nöjd eftersom hon har baktalat både min svärmor och min moster....kan nog bli skoj det här hehe.

Jaha...i dag så blev man ju väckt på bästa möjliga sätt...inte. Lät som en lastbil skulle backa in i huset och håkan drog upp persiennerna och där stod slamsugningen upptryckt mot fönstret och förde ett jävla liv...godmorrgon.

funderar på att mösa ut och hämta posten...

Hehe hade lite tråkigt häromdagen och så här kul kan det bli om man googlar sitt namn och söker på bilder:

image5   Åh det är ett tecken jag ska söka till Idol!

image6                        image7


image9  Kanske inte det första man förknippar mig med....

Kommentarer
Postat av: malin

hehehe måste jag också testa =P

2008-01-10 @ 14:25:55
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Kristin

Ja gör det...det roligaste var ju ändå att bloggbilden på dej dök upp också..det kanske ploppar upp en bild på mej om du söker på ditt namn

2008-01-10 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0