12 Januari

Jaha det här blir förmodligen det enda inlägget i dag så tugga långsamt och njut medans det varar.
Har mellanlandat hemma igen efter jobbet...ska ju tillbaka igen kl 16.00 - 21.30
Var På 2:a våningen i dag har tröttnat på kärringmaffian där nere. Det får inte bli för mycket av det goda...
Sen är det samma visa imorn också...men sen har jag inget jobb inbokat förren nästa söndag så man kanske blir lite ledig vad vet jag...
Jag och Håkan kråkan fastnade framför datorn i går när vi skulle leta resa...helvete vad fina ställen det finns..det lutar nu åt att vi ska åka till Venezuela i november...All inclusive precis bredvid stranden . Najs bajs. vi får se hur det blir jobbigt att planera så långt fram..man vet ju inte hur man har det långt fram i november liksom. får ta fram spåkulan.

Sexpartyt i går var very nice i alla fall inhandlade diverse grejer hehe
Sedan åkte jag och Håkan Mc Driven för att mobba Sandra och jag tänkte börja tjöta om lustjakten men hon hejdade mej för tydligen så kan alla i köket hör det då fattade jag det som...vaddå då kunde jag ju ha livat upp deras fredag.

Nä nu ska jag sussa lite innan jobbet

Fan va trökigt detta inlägget blev vi får krydda det lite med en tjuvlyssning ur boken tjuvlyssnat 2

ICA
(I kön står en muskulös man ~ 50. Helt plötsligt kommer en tanig man~ 30 och försöker tränga sig före.)
Man~ 50: Vad tror du att du gör?
Man ~ 30: Jag hade tänkt betala.
Man ~ 50: Det får du gärna göra för mig. Men vem har sagt att du får tränga dig?
Man ~ 30: Det har Gud sagt.
Någon lite längre bak i kön: Det har jag inte alls sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0