30 Januari

Nu ska jag vara lika rolig som alla andra och också svara på frågor i en jävla lista (snodd från Malin åff kårsch)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: Ibland kliar det faktiskt på insidan...
Titta på dig själv i spegeln: Vad ska jag annars titta på...väggen bakom?
Gnälla: Frågar man mig så gnäller jag aldrig...frågar man Håkan får man antagligen ett helt annat svar
Skrika: Ibalnd får jag skrik och gapsjukan...
Sova: så ofta jag kan
Ha ångest: Har jag inte haft sedan jag fick stressa runt som en tokig tomte och handla julklappar på min enda lediga dag innan jul
Skada dig själv med flit: Nej men med oflit....jävla oflyt
Ta mediciner du inte borde ta: Det gör jag varje gång jag jobbar men sen lämnar jag dom till rätt person på rätt klockslag
Vilja dö: När man är riktigt bakis kan man få en stark dödslängtan
Drömma mardrömmar: Nä jag läser inte matte med Jens längre
Drömma sexdrömmar: Enligt Freud varje natt...
Ta droger: Coklad är min drog
Försöka vara annorlunda: Jag behöver inte försöka
Klä dig i svart: Svart är snyggt
till kyrkan: Det var ett tag sen sist
Gå i skolan: NEJ! Nu får det räcka för ett tag
Röka: Nej!
Ha sex: Fan vilken dum fråga
Ljuga: Jag är så snäll så jag ljuger varje dag
Hata folk: Finns en del man inte gillar
Lita på folk: Litar nog för mycket på folk ibland

VEM:
Saknar du:
Håkan!
Vill du döda: Jag har en lång lista...haha nä fan jag kommer inte på nån
Rörde dig sist: Håkan
Vill du slå: Tanten på resursen
Kysste dig sist: Håkan
Vill du kittla:
En tant på hemmet får hon tycker det är så roligt
Kramade du sist: Håkan
Vill du prata med: Malin
Skrek du på sist: Det var väl ett tag sen men det var säkert Håkan
Vill du vara som: Jag är nog jävligt bra som jag är
Sårade dig sist: Jag kommer inte ihåg...har jag nog förträngt
Vill du bli galet full med: syrran!
Gjorde dig riktigt glad senast: Håkan
Fick du sms från senast: Håkan och det var då han gjorde mej glad
Ringde dig senast: Resursen
Är vackrast på jorden: Jag och Håkan tillsammans....och skitungen Hugo är ju underbart söt också

HAR DU:
För många vänner:
Nä bara för få ovänner
Förföljelsemani: Bara när jag är ute och går själv i skogen...vilket inte händer så ofta....men ändå
Tvångstankar: Jag håller på och snurrar på min förlovningsring då och då och märker jag att jag har glömt ta på mig den efter disken tex så blir jag helt knäpp
Någon annan psykisk sjukdom: Nej (Alltså har jag det, för är man psykiskt sjuk är man inte medveten om det själv)
Någon fysisk sjukdom:  Fet röv
Någon skada: Nä ischias känns bra igen
Färgat håret: senast i går
Brutit några ben: Nä men jag har fått hjärnskakning några gånger..gills det?Brutit pannbenet
Några piercings: Nä jag har redan två hål i näsan och två hål i öronen
Egen dator: Nä för Håkan påpekar varje gång jag har suttit för länge framför datorn när han vill sitta och spela att jag sitter vid hans dator
Bra självförtroende: ja det har jag
Kysst någon: Kan inte hålla räkningen på alla
Haft sex: Ja det är klart
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: Nej faktiskt inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: Inte än...kan ju inte sitta och säga det till mig själv liksom
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: Ja fast nu är jag sambo.....höhö jag är kär såklart
Dumpat någon: Ja
Stulit någonting: Jag "glömde" lämna tillbaka mina arbetskläder till sommarland men det drog dom från lönen så det kanske inte räknas...
Lämnat landet: Många gånger
Tuttat eld på nått: Jag har tänt ett antal brasor i mina dar. Sen försökte en kompis och jag för många år sen tutta eld på en voodoodocka men det gick inte så bra så vi dränkte den i stället...
Gjort något olagligt: Ibland orkar man inte vänta på grön gubbe 


HUR:

Går du: Kvickt och smidigt har jag hört av tanterna på jobbet
Svarar du i telefonen: ööööööööö!, Hej, Hallå, Det är Kristin, Vad vill du? helt beroende på vem det är som ringer
Fördriver du tiden: Oroväckande många timmar framför datorn dom dagarna jag inte jobbar
Mycket pengar har du: På ett "sparkonto" har jag 45 000. och på lönekontot har jag något på 10 000...å vad duktig jag är
Tjänar du pengar: Timmanställd på Tornumsgården och Renen
Ofta diskar du: Jag diskade faktiskt i går...
Ofta städar du: lite för sällan...ska föröka göra det i dag
Många stör du dig på: en och annan
Ofta träffar du din familj: mamma träffade jag senast på nyårsdagen, pappa träffar jag itne så ofta heller men oftare än mamma syrran ska jag träffa på lördag i alla fall och brorsan träffar man ju i samband med pappa.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Nä men det gör inget
På gud: ja.
På rymdvarelser: Ja jag tror på gröna män från Mars(chall)
Att folk tycker om dig: Det vet jag att folk gör
På ett liv efter detta: ja det tror jag
Att fiskar kan tänka: Bara för att dom är dumma behöver det inte betyda att dom inte kan tänka..som med vissa männsikor
Att du kommer leva länge: ja det kommer jag göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0