Haha

Läste min gamla blogg på Lunar och här kommer ett litet guldkorn somliga fattar andra inte höhö

Dialog 1:
- Min kusin kan bli USA:s president
- öh jaha?
- Jo för han är amerikansk medborgare
- Också krävs det ju att man har massa pengar
- och massa inflytande
- och att man är dum i huvudet...

Kommentaren:
- Sitter du på tåget eller?

Dialog 2:
- Ja! nästa gång det är läger stoppar vi ner en uppstoppad uggla i Annas sovsäck!
(hmmm får det plats två ruggugglor i samma sovsäck?)
- Nej vi lägger den i Törebodas Kåta!
- Vad är det för vits med det dom kommer ju inte se nån skillnad på den och Krippe

Efter 30 minuter i klumpen är man (om man har tur) död eller 30 cm längre

Vi är jävligt bra på att pajja stolar...men nu har vi suttit sönder ett bord också..starkt jobbat Mårten...


Haha och ett till

FREDAG:

Jag tycker inte Mårten ska få sköta tavlan...

Eviga kommentaren:
"Det är högre i Töreboda"

Lagindelning:
"Jaha det blir väl jag och skrapet"

LÖRDAG:

Juniorinnebandy med vårat underbara lag "Vi är sämst vi vet!"

Är det samling 07.15 så ska inte bussen komma 07.40 speciellt inte när det är 17 minus och man får stå ute och fysa tills snoret och fötterna fryser fast.

Junior och Jag Dialog 1:
- Varför har du alltid så fula kläder Alexander?
- Men vad snäll du är då. Ska du säga som ser ut som en elshock i huvet? Är det våffeldagen i dag eller? Moahaha

Jag och Alexander mobbar dommarna. Dialog 2:
- Varför skriver dom upp poängen med siffror och inte med streck?
- Jag säger ingenting..
- Inte jag heller...

"Ser alla mej nu?"
- Ja om den där pelaren du gömmer dej bakom skulle vart genomskinlig så....

Dagens fråga: Vad är lika obehagligt som att sprättas upp långsamt med en slö kniv?Att åka i en buss full med skrikande salebyskitungar

Angelica får en tröja som det står Saleby på
- Vilken ful skriv Salespy i stället

"Ullas bullar smakar bäst. Dom är bakade på jäst"= Ullas bullar smakar pest dom är bakade på häst"


Party party

Kvällens misshandel:
- Tjenare Sandgren *dask dask dask*
(Helvete lika kort och ful som vanligt kommer du nära igen trampar jag ner dej!)

22 minus = förfrusen röv

SÖNDAG:

myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys

MÅNDAG:

öh?


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha! men vem var den korta personen du skulle trampa ner nästa gång? kommer inte ihåg...=P

2008-01-21 @ 17:51:18
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Kristin

Patrik Hjelm

2008-01-21 @ 17:55:54
URL: http://www.kristinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0