Jag skulle ju bli mattant när jag blev stor eller hur var det Diana?

Stupar snart...så jävla tröööött. Hållit igång som en Duracellkanin på speed i dag eller nåt. Jobbat, putsat dammat, sugit, eldat, tvättat. Han faktiskt se en film också. Darling. En film helt i min smak. En del skulle säkert tyckt den var seg och trökig men då har man inte fattat vad filmen går ut på. Lipade ju tom när dom vinkade till varandra genom rutorna till bussen och bilen. Snyft. Jag är så himla mesig. Nån som har sett den som håller med eller?

Gjorde en ruggigt god paj också. Med blandade grönsaker(snart växer öronen ut), ost och massa vitlök.

Här kommer en bild *tihi*

image81

Dagens visdomsord: Fis inte i motvind om du vill undgå att fastna i skiten


Kommentarer
Postat av: Diana

haha mattant va d ja! och modeller skulle vi mä bli va? man ska alltid lyssna på fyllon i jeansjacka/Fröken Fjun

2008-02-04 @ 17:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0