Tjofadderittan

Då var man hemma igen efter jobbet då....är iaf ledig i morn...har ju klämt åt mig delad tur både på lördag och söndag förstås *girigt fruntimmer*
Har varit en livad dag på jobbet...en spya, ett "slagsmål" och skitsnack om personalen som jag "råkade" höra..vad är väl en bal på slottet...

I morn kväll ska jag i alla fall få tänka på annat för då ska jag på sexparty och Alexandra ska bli jävligt roligt faktiskt men det blir nyktert och städat för i morn börjar jag ju som sagt kl 07.00
apropå städat kanm an inte säga att det är här hemma direkt här kommer två bilder som visar vad jag behöver göra imorgon...jag önskar mig en slav i julklapp...

image17
image18

Kommentarer
Postat av: maaalin

ser ut som likmaskar som kryper runt på spisen =P

2008-01-11 @ 14:40:56
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Kristin

Det är faktiskt utspillda makaroner...jag är inte så pricksäker

2008-01-11 @ 15:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0