14 Juli

Skriver lite här...
har jobbat i dag 7-16. gick himla bra faktiskt. i morn får jag sovmorgon för jag jobbar 15.45-21.30. gött gött.

annars händer inte så mycket. Jag och Håakn moffade massa fika förut och såg på detperate housewives. nu ska vi snart äta mat och se på desperate housewives.höhö.

FIlmkvällen i går var mysig också vi såg på Morgan Pålsson världsreporter eller vad den hette. den var väl så där. Sen tvingade jag alla att se på The bondock saints. Den gick väl inte riktigt hem men jag tycker den är bra. smaken är som baken. Vi borde göra det oftare i alla fall.

mat var det..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Först får jag börja med att tacka för igår, det var trevligt även fast det inte blev så mycket pratat. Får hitta på något annat någon annan dag kanske?! :)



Mitt inlägg var inte menat till dig/er heller om ni trodde det. Men roligt att höra att ni är glada :).

2008-07-14 @ 20:40:28
URL: http://jeanettewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0