21 Juli

Då var man hemma då. Blev lite ändrade planer i dag. resursen ringde im orse och frågade om jag kunde komma in och jobba på morgonen i stället för det fattades 2 stycken(!) helt jävla otroligt, den enda veckan på sommaren då det bara inte får hända för det finns inga att sätta in. jaja vi får hoppas att det löser sig.
En rolig sak som hände i dag var att våran hiss är puckad så jag ringde till hisskillen och han skulle komma och kolla. efter ett tag ringer telefonen och det är hisskillen i andra änden som säger att han inte hittar nåt fel. öh? jag går till hissen och han håller på och trycker och "bråkar" med den men upptäcker inget fel. pinsamt är ju bara förnamnet. men till slut började den cp-a sig igen som tur va höhö.

Nä nu ska jag och Håkan göra toast och se på planet terror. en viss person sa ju att den var bra så det får man ju tro höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0