25 Juli

Känner mig som en överkörd bäver.
Vilken jävla dag. Vi har varit en för lite hela dagen i dag så jag har jobbat 9 timmar utan rast i 1000 gradig värme. har inte hunnit slå ner räva nån gång nästan. vore kul om folk som tar åt sig jobb kan komma också. längtar tills denna veckan är över. Jobbar bara onsdag, torsdag och fredag nästa vecka och nåde den som ringer efter mig för jag måste vila upp mig nu. vi har varit en minus hela veckan känns det som och det tar på både krafterna och tålamodet. jaja nu ska jag sluta klaga.

Cyklade hem gjorde jag också och fy helvete vad varmt det är. Känner för en kalldusch. sugen på nåt gott är jag också. har iofs klämt i mig en bit toblerone nu men vi har ju chokladpudding som jag är ute efter höhö.

nu ska jag läsa bloggar för det har jag inte hunnit göra på ett tag nu, har antagligen 1 milj inlägg att läsa. pust.

Kommentarer
Postat av: sandra

Nja jag vet inte om jag ör så sugen.. tycker det är så tråkigt på måndagsklubben inte värt de pengarna..

2008-07-25 @ 21:50:13
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0