30 Juli

Äntligen uppdatering. Har vart lite seg med det känner jag. Kråkan och jag åkte ju ut till stugan på söndag kväll efter jobbet och vi tog ett härligt nattdopp som slutade med ett par saftiga myggbett för min del.
På måndagen kom familjen larsson förbi för lite bad och grillning, väldigt mysigt. Man vill inget annat än att bara käka upp deras sötnos till dotter.
Sedan efter många om och men blev det Måndaxklubben för min del. Jag och August gjorde stan osäker rent utsagt. skoj hade vi i alla fall höhö bilder kommer snart.
På tisdagen var det dags för det äldre gardet att gå på tisdax, alltså min kråka och hans kompisar. I dag har jag jobbat och självklart var vi en kort så jag känner mig inte vidare fräsch. Känns inte bra att jobba med en klump i magen. längtar tills sommaren är över så allt blir som "vanligt" igen.
Funderar på att ta rejäl sovmorgon i morn eftersom jag jobbar kväll. Känner att jag måste sova ut.
Nepp nepp nuska jag lägga ut lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0