5 Juli

Har som sagt gjort en delad tur i dag och det gick fint. Syran jobbade samma som jag så på våran 3 timmars brejk åkte vi hem till mig och fikade och solade tills vi mådde illa både av värme och alla kakor. sen gick vi in och jag tvingade malin att se på två avsnitt av Lost och nu är hon fast höhö.

Här kommer en vacker bild på vårat kakfat. Kanske inte sju sorter men minst sju var och det är det som räknas. moff moff.


Nu lagar älsklingen mat sen ska vi ha desperate housewives maraton hela natten lång för jag börjar inte jobba förren 15.45. tjoho

Kommentarer
Postat av: Diana

haha jäävlar, äkta sandgrenfika rä:D öö öö jag vill ha bilder från i måndags, har du msn? :D pusspuss snyggis

2008-07-06 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0