pust

hemma från jobbet. det har minst sagt vart en körig dag. fick jobba 7-13 i morse i stället för 7-10 plus min kväll så jag är helt slut nu. Har ju så nedra ont i armen efter den där sprutan. Håkan och jag grillade hamburgare och kycklingspett på min rast. I morn blir det jobb 7-16.

Måste ju berätta om lisebergsresan. det var bara såååååå mysigt. Så gött att det bara var jag och Håkan. Det hela började ju såklart med att vi velade bort oss två gånger innan vi kom fram till liseberg. tjoho. Sedan åkte vi diverse grejer innan vi åt. Köerna var korta  i början det var inte förren vid 15.00 som det blev tjockt och sedan avtog det mot kvälllen. Håkan och jag moffade fan hela dan. två gånger på burger king. sockervadd och glass. Vi var så vuxna att vi gick en promenad i lustgårdarna eller vad det var när vi åt glass. så lugnt och skönt. Vi åkte typ allt utom gasten. uppsvinget var ju fräck. Det sista så spelade vi på hjulen och vi vann en stor toblerone. woho. fan va lyckliga vi blev. sedanavslutades kvällen ännu mer perfek med carl-einar häckner (stavas?) fy fan va rolig han är han tyckte jag hade ett hånfullt skratt höhö.

nu ska jag nana kudden men först ska jag lägga ut lite bilder

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad avundsjuk jag blir! Tycker om carl-einar häckner

2008-07-24 @ 22:57:57
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0