16 Juni

Nä nu jävlar! Får klämma in ett inlägg nu. var ett tag sen.
Har jobbat i dag 7-16. skojigt som vanligt. skojigast var när chefen kom med "fjäskglass" som hon utryckte det. mums mums. Jag trivs så himla bra på jobbet alltså...kanske därför jag är där så ofta höhö. I morn är det introduktion inför sommaren 13.30-16.30 sen efter det går jag direkt och jobbar till 21.30.
Jobbar ända fram till Torsdag men sen är jag ledig en hel vecka. gött gött. då åker jag och brorsan upp till mammsen.ska bli så kul. Tåg till stockholm och sedan vidare med flyg till övik.
Den veckan kommer jag kanske blogga lite mer. Massabilder ska jag försöka lägga ut också för det har inte blivit så mycket av det på sistone.

Nuväntar jag på att maten ska hamna på bordet höhö. älsklingen steker hamburgare.
Känner att jag måste lägga ut en bild också annars blir det så tråkigt. så här kommer en på min söta mamma


Kommentarer
Postat av: sandra

hej hej jo det är allt bra med mej, jobbar rätt mycket i sommar nu så kommer vara helt död känns det som.

Jag vet inte när måndagsklubben börjar. Men det borde vell nästan stå på deras hemsida, gå du in o kika det vet ja.. kram

2008-06-17 @ 09:01:26
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0