17 Juni

Trökigt väder...
hoppas ett mirakel sker så att det blir fint på midsommar. men varför bryta en tradition?Under alla mina år jag har levt kan jag inte minnas att det varit fint någon midsommar, möjligtvis när man var riktigt liten och inte brydde sig.

Men men det blir väl skoj ändå. Jag ser verkligen fram emot det. har inte festat på jättelänge nu så det blir skoj.
lägger upp en bild från förra midsommar som var väldigt lyckad trots vädret. Alla var där.Nästan hela sekten plus annat smått och gott.



Nä nu ska jag äta frukost likosm...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan gumman hoppas du fått biljetterna idag.

Skall bli jätte roligt att ni kommer. Ta det nu lugnt på midsommar. Vi får väl hoppas på fint väder.

Nu dags att sova upp tidigt i morgon.

Vi hörs på telefon

KRAMAR

MAmma

2008-06-17 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0