5 Juni

Hej hopp. sista lediga dagen då. I morn jobbar jag ju bara 7-13 dock. jag och håkan hade ju tänkt ha lite grillfest men det blir inget av det för det är ingen som kan komma. han hämtar mig efter jobbet så ska vi åka på piknick i stället. Munkängarna elelr nåt sådant. gud vad gulliga och puttinuttiga vi är höhö.

sen kommer syrran hit på hennes lunchrast...då kan hon få smaka på makaronigratängen från i går om hon vill...

Sedan ett litet hemligt meddelande till Jorn. skulle jättegärna kommit til dej, var så himla skoj förra året, men vi har lovat bort oss redan. Du får ordna en stor sektfest i sommar tycker jag höhö.

Kommentarer
Postat av: sandra

Blir det allts å ingen i morgon kväll??

2008-06-05 @ 10:37:29
URL: http://sandralundstrom.blogg.se
Postat av: sandra

Jag ska tvätta mellan 12 -16 i mmorgon, tror vi skulle åk bada i morgon eller nått o åka lite inlines.

2008-06-05 @ 21:43:23
URL: http://sandralundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0