8 Juni

I dag fyller lilla mormor år. grattis grattis. ska åka dit på kalas kl 15.00.
Blev ändrade planer i fredags igen. Vi åkte till Karin och mattias sommarstuga. egentligen är det väl Karins föräldrars stuga men men. Jättemysigt var det. Vi åkte båt och killarna åkte wakeboard. Håkan kom nästan upp på benen höhö. Vi badade och åkte ut till en mini-ö och grillade. till slut så fick vi fart på engångsgrillen som vägrade börja brinna. Vi sov över och på lördagen badade vi igen och åkte till spiken och käka. jättekul.

Jag skulle börja jobba 16.30 så vigav oss hemmåt och då började jag må så jävla dåligt. Kändes som om jag skulle spy och svimma på samma gång. Stod bara rätt upp och ner och det svartnade för ögonen. Ringde till jobbet och sa att jag nog inte kunde jobba, då skulle jag nog trillat ihop. Kom hem och slängde mej på sängen och orkade nätt och jämt bara ligga där och flämta. usch. Hade nog fått solsting eller nåt sånt. Men i dag känns det bättre.

Här kommer lite bilder från grillningen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0