11 Mars

Hej å hå. Sitter här för en gångs skull. Har vart och jobbat 7-10. ska jobba kväll på renen 16.30-21.00 sen. också ringde resusrsen och gav mej ännu mer jobb. En del nätter till så det blir bra. Så Malin du behöver inte komma till mej imorn för jag ska  jobba. Var bara 3 timmar och en kvart pårenen när dom har apg så det tänkte jag att jag lika gärna kunde ta. Blir till att hålla i fikat bara.

Fan va paffa jag och Håkan blev i går. Satt i godan ro och såg på film och exakt kl 23.00 så blev det kolsvart. Vi ringde och frågade om det var dom i huset brevid som höll på med nåt för då kan det slockna hos oss också. Då sa dom att det hade stått i tidningen att det skulle vara strömavbrott mellan 23.00-05.00. Va fan dom skulle kunna förvarna om jordens undergång och jag och Håkan skulle inte veta om nåt. Vi har noll koll.

Nu är jag hungrig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo de är väl så...vänjer mig nog. =) Ha en bra dag!

2008-03-11 @ 12:29:46
URL: http://annizza.blogg.se
Postat av: Sofia

ja den sommaren var verkligen varm, men man ska ju inte klaga på värmen när vi fick en sån skitsommar förra året. jag hopaps på bättre tider i år:)

2008-03-11 @ 12:32:23
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0