29 Mars

Jaha...vad ska man göra.
Natten gick bra. Alltid lika roligt med Connie. Vi fikade våffla med grädde och sylt med nattpersonalen. gött gött men såklart orkar man aldrig mer än en. men det blev några över så det blir våfflor i natt också.
I natt kommer tiden gå ännu fortare för klockan 02 så blir klockan helt plötsligt 03 höhö. glöm inte ställa fram klockorna nu.
Sen i morn blir det ju dop klockan 11. får se hur pigg jag är på en skala medså få timmars sömn. Får sova mycket i dag. ä va fan sova kan man göra en annan dag höhö. ska i alla fall bli väldigt skoj med dop. Träffa lite andra trynen.

Nu ska jag hoppa på Håkan så han vaknar,man kan ju tro att han också har jobbat natt.

Kommentarer
Postat av: mamma

sitter hemma och jobbar idag för att försöka bota min förkylning, solen skiner, har städat lite, våfflan är ute på vift. vilka fina bilder det är dit ni skall åka, har du ledigt idag. jag hoppas du inte blivit förkyld.
kram

2008-04-01 @ 14:41:34
Postat av: a

tjena mittenbena..nu är jag ute i god tid... ;) vad gör du den 25e april? ;) puss o kram

2008-04-01 @ 20:48:51
URL: http://lolabrin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0