4 Mars

Sitter och letar resa. är så jäkla sugen på att dra iväg nån stans till hösten/vintern. har hittat ett najsigt ställe i Thailand som ser bra ut. Får se vad Kråkan säger när han kommer hem. nån stans ska vi i alla fall.

Har precis pratat med mammsen och hon hade köpt en ny bil. Saab 95 tror jag det var. en 03:a så nu har hon gjort sej av med sin lilla ka.

hum vad ska jag göra...jobbade ju i natt och är ledig i dag tackade nej till jobb i kväll men nu ångrar jag nästan det. är ledig i morn också som det ser ut nu och det börjar krypa lite smått i kroppen. men ska försöka att inte jobba så mycket som jag gjorde förra månaden. även om jag tycker det är kul så är det inte värt att springa in i väggen det första man gör höhö.

och förresten slå mej nån för jag har börjat gilla en låt med Mange schmidt...pinsamt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0