Hemma igen

Fan va gött det var med en promenad alltså. Känner mej jävligt nyttig nu alltså. Jag är ju så himla smart också..jag och Håkan gick det långa varvet och precis när vi kom tillbaka till bilen så upptäckte jag att en av mina vantar var borta. det var bara att vända om igen och jag sa till Håkan att jag måste ha tappat den mot slutet av varvet så vi går tillbaka samma väg. Vi gick och gick men hittade ingen jävla vante och precis när vi kom mot slutet av varvet igen där vi började förra gången hittade vi vanten. Hade vi gått varvet åt samma håll igen hade vi ju bara behövt gå 100 meter extra eller nåt. Men nu var vi så duktiga och gick två varv. Kanske kan köra med det "tricket" nästa gång också så man går mer än ett varv höhö. nu har vi knatat nästan 6 km. gött.

Nu står Håkan och diskar och snart ska jag laga mat. Hasselbackspotatis med stekt falukorv och bearnessås (hur stavas det?) härlig kombination va. Som sagt det ekar tomt här så man tager vad man haver.

Ska lägga ut lite bilder från skogen också för såklart hade jag kameran med mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0