22 Maj

Jaha så sitter man här och pausar lite. Har jobbat 7-10 och satte fart och grejade lite här hemma medans ångan var uppe. Har bytt sängkläder, satt igång en tvätt, tagit ner tvätt och plockat iordning lite. tröööök. känner jag mej själv rätt så kommer jag spara lite tills i morn när jag är ledig. Ska tillbaka till jobbet sen 15.45-21.30 gött.
Är sugen på att sätta mej och läsa min bok som jag har fastnat i. Den är så jävla bra. Älskar Stephen King. Flickan som älskade Tom Gordon heter denna. Tack August för att jag fick låna den!

Jaha vad ska man skriva mer...
Jo en rolig kommentar som jag fick av en tant i dag på morgonen.
Jag: Nu får du gå ut och äta frukost.
Tant: Måste jag!Jag åt ju frukost i går...

Höhö.

Kommentarer
Postat av: Jonna

eller hur, jag är dock fortfarande bara på säsong två, men jag jobbar mig ikapp:)

2008-05-22 @ 15:20:16
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0