26 Maj

tjoho då var man hemma. Har varit på sista etik och moral träffen och det var ju kul. Sen var jag en sån hurtbulle så jag cyklade hem. kanske är jag så hurtig att jag cyklar till jobbet sen men hoppas inte för mycket...

Det blev grillning i går. Riktigt gott var det som vanligt. Jag passade också på att duscha efter maten. sen efter det såg vi på sanningens minut eller vad det heter.Var ju inte så himla jobbiga frågor den här gången om man jämför...

Har fått lönebeskedet också. skriver inte hur mycket jag får men det är mer än förra gången i all fall. men det är något som inte stämmer för jag trodde jag skule få mer..måste kolla upp detta noga.

Till sist en bild på mig i "nya" frissen så mamma får se. Tog den precis nu så den är rykande färsk. håret ser väl lite cp ut eftersom jag just har cyklat i blåsten...

image370

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan!
Vilken snygg brud!!
Har precis pratat med din bror på skype han skall åka till wimmerby astrid lindgrens värld på lördag morgon. Vi hörs
kram

2008-05-26 @ 21:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0