4 Maj

Å vad vi är duktiga. Vilken härlig dag. sol och värme!
Började med frukost ute på filten sen klipptes gräset och vi rensade lite på våran kulle.  skulle ju jobba i natt men i går kväll ringde en ordinarie nattpersonal ochsa att hon fått den tiden också så då fick ju jag ta bort den buhu. så då skulle jag ha vart ledig ända till i morn kväll...panik. men sån tur som jag har ringde en till mej och frågade om jag kunde jobba åt henne i kväll hehe. gött. så jag jobbar 15.45- 21.30. jippi!

Nu tänker jag sitta här och slöa lite medans Håkan lagar mat.höhö.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag lottar just nu ut 4 blogg-layouter. Intresserad? Kolla då in tävlingen.. :) Ha det bra så länge!

2008-05-04 @ 14:52:15
URL: http://lindasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0