Hemma igen

Slitigt på jobbet i dag. blir lätt så när man jobbar med en sengångare. men men det gick i alla fall. Jobbar 7-13 imorn sen en liten glidartur på 2,5 timmar på kvällen för det är en som är halvt sjukskriven. 19-21.30

Kom hem och älskling har köpt bröd, mjölk och det bästa av allt choklad och fika som vi ska ha i morn och mysa med.

Jag tror jag håller på att bli allvarligt senil. Sprang ner och tog en ringning mitt i rapporten till natten. och när jag kom upp kom jag inte på vad jag hade gjort. det var helt tomt. dom kom med olika alternativ till vad det kunde vart men inget av det stämde. Helt jävla borta var det. Läskigt. Sen kom jag till slut på det efter några minuter. guldfisk?

Nu ska jag snoka runt lite innan jag lägger mej. Men bara ett hemligt meddelande till. Jepp lilla gullefjun jag har kvar samma nummer som vanligt. call me or mess with me höhö

Kommentarer
Postat av: sandra

har pratat med malin o de tänkte ha det på lördagen men då kan inte vi eftersom alexander jobbar tidigt på söndagen så hon skulle flytta det till fredag
klockan sju istället. Vi ska dit men vet hur vi ska komma hem bara

2008-05-12 @ 22:35:33
URL: http://sandralundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0