Pust

Sitter äntligen nersjunken i soffan. Det tar på krafterna att vara en cyklande hurtbulle...
Jobbet gick som smort...gött.
Hehe en rolig sak...jag gjorde ju pannkakor till Håkan och dom ställde jag i kylen. Sen skrev jag en gullig lapp där det stod "Det finns pannkakor i kylen. visst är jag gullig? puss puss." och satte den för säkerhets skull på ytterdörren så den inte skulle gå att missa innan jag cyklade iväg till jobbet. Sen på kvällen ringer Håkan och tackar för pannkakorna men det är ju synd att jag inte kommer in till dom. Va? säger jag och fattar noll. sen kom jag på att jag har hans husnyckel(eftersom mamma har snott min...) så han kunde ju inte komma in höhö. han fick såklart komma och hämta den hos mig på jobbet...typiskt oss att inte tänka längre än näsan räcker...

En annan rolig sak. Alla är så facsinerade av mig och min syster och hur lika vi är. Gick förbi kontoret och där satt två arbetskamrater till mig och pausade. Dom hade putsat fönster hela dagen. Dom hade såklart sett Malin och stått och spionerat. Tyckte vi var jättelika. Så malin om du såg två fönsterputsande damer som stirrade väldigt "diskret" så vet du varför höhö.

Imorn är jag ledig!!!tjoho!!!varmt ska det bli också. Jag han höra lite på vädret utifrån ballkongen innan en farbror drog ur sladden...

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0